Renovem els patis de l’escola

Des del curs passat estem renovant els diferents patis de l’escola.

• El pati dels més petits es va pintar amb personatges de  literatura infantil i es va col·locar un tobogan  i  una estructura.

Aquest curs s’ha dotat de diferents materials per ampliar el joc dels nostres alumnes.

• Gràcies als pressupostos participatius de l’ajuntament, aquest estiu s’ha fet una pista nova al pati d’educació primària on es podran practicar diferents disciplines esportives: futbol, bàsquet, handbol i voleibol.

• L’Ajuntament ens ha col·locat alzines sureres i til·lers per tenir una mica  d’ombra durant els mesos de més calor.

• Durant l’estiu també s’ha posat reg automàtic a la zona dels arbres fruiters.

• Amb diners dels projecte 50/50 s’ha adquirit una nova caseta meteorològica on els alumnes diàriament recullen les dades.

• Aquest mes d’octubre l’escola amb el suport de l’AMPA ha adquirit una estructura on grans i petits s’ho passen d’allò més bé.