JORNADES CULTURALS-EL MÓN LITERARI_2018

Un infant que llegeix serà un adult que pensa

Tenim davant nostra tot una setmana dedicada a les LLETRES, lletres en majúscul.

Dilluns 23 d’Abril: Diada de Sant Jordi

MATÍ
E. Infantil: Passejada per les parades de Sant Jordi del poble.
Cicle inicial: Taller llibre il·lustrat de gran format (A càrrec de Maria Bonilla i Esther García).
Cicle Mitjà i Superior: Parelles literàries.

TARDA
Primària: intercanvi de llibres a l’escola.

Dimarts 24 d’Abril

TARDA
Ed. Infantil i Cicle Inicial: contes a càrrec dels/de les alumnes del cicle formatiu de Tècnic en educació infantil de l’Institut Joan Coromines.

DIMECRES 25 D’ABRIL

MATÍ

PRESENTACIÓ DE LES JORNADES (A càrrec de l’ IES Domènech i Montaner: alumnes de Batxillerat Arts Escèniques i 1r d’ESO) PORTES OBERTES A LES FAMÍLIES

TALLER DE TRADUCCIÓ: A càrrec de RAQUEL SOLÀ (Cicle Superior i Cicle Inicial).
CONTACONTES: A càrrec de MERCÈ ESTARLICH (Ed. Infantil, Cicle Inicial).
CONTACONTES: A càrrec d’ ILHAM EL MHADDAR ( Ed. Infantil)
GINKANA LITERÀRIA: A càrrec de TERESA BRUGAROLA (Cicle Mitjà).

TARDA

CONTACONTES: A càrrec de FAMÍLIES DE P-4 (Ed. Infantil)
CONTACONTES: A càrrec de FAMÍLIES (Cicle Inicial)
TALLER D’ESCRIPTURA: TERESA BRUGAROLA (Cicle Mitjà).
PREPARACIÓ I ASSAIG DE CONTES AMB TITELLES (Cicle Superior)

DIJOUS 25 D’ABRIL

MATÍ

TEATRE A TORDERA ( Ed. Infantil)
REPRESENTACIÓ DE TITELLES I CONTACONTES DELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR ALS/LES ALUMNES DE CICLE INICIAL I MITJÀ.
TALLER LITERARI “AGUS I ELS MONSTRES”: A càrrec de l’escriptor Jaume Copons i la il·lustradora Liliana Fortuny (Cicle Mitjà

TARDA

ESPECTACLE FAMILIAR D’ALBERT ESTENGRE!!!
“ENTREMELIADURES”
TINDREM LES PORTES OBERTES PER A COMPARTIR UNA BONA ESTONA PLEGATS! US HI ESPEREM…

RECORDEU: ELS DIJOUS 26 DIA DE PORTES OBERTES ELS/LES ALUMNES ANIRAN A LES CLASSES A LES 16.15’ I LA SORTIDA ES FARÀ A LES 16,30’. PREGUEM RESPECTEU ELS HORARIS PEL BON FUNCIONAMENT DE LA JORNADA.

AGRAÏM LA COL·LABORACIÓ DE: INSTITUT DOMÈNECH I MONTANER, INSTITUT JOAN COROMINES, FAMÍLIES d’Ed. Infantil i Cicle Inicial, TERESA BRUGAROLA, AMPA I AJUNTAMENT.