Informació Previsió de Nevada

DIMARTS 27 FEBRER

Apreciades famílies,

Acabem de rebre informació urgent del Departament d’Ensenyament comunicant per indicació de la directora dels SSTT al Maresme -Vallès Oriental, la senyora Carmina Pinya, que segons informacions de Protecció Civil, les previsions meteorològiques han empitjorat per demà dimecres i per tant s’ha d’evitar al màxim l’ús dels vehicles.

En cas que al nostre municipi la neu qualli, i això suposi dificultats per arribar tant al professorat com a l’alumnat, el nostre centre romandrà obert amb serveis mínims i no es garantirà l’activitat acadèmica normalitzada.

En la pàgina web de la escola http://agora.xtec.cat/ceipmisericordiacanet/   trobareu la situació en què es troba el centre en tot moment.

Atentament,
Montse Castañé