III Campionat Escolar d’Atletisme de Canet de Mar

Benvolgudes famílies,

Dissabte 9 d’abril, 54 atletes de la Mise hem tornat a gaudir de la festa de l’esport organitzada per Atletisme Sport Canet amb el suport de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Canet de Mar.

Ha estat un matí molt enriquidor, en el que els grans i mitjans de l’escola hem treballat en equip, ens hem animat i ens hem recolzat en les diferents proves de resistència i salt de longitud per aconseguir guanyar per tercera vegada consecutiva aquest campionat.

Gràcies a tot l’alumnat i a les seves famílies per fer-ho possible, ha estat un plaer acompanyar-vos en aquesta experiència, SOU GENIALS !!!

SOM MISE I FEM ESPORT

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *