EXPOSICIÓ STEAM ESCOLA MISERICÒRDIA

L’escola Misericòrdia des del curs 18-19 formen part del programa d’innovació STEAM.cat i tenim com objectius:
. Augmentar les vocacions cientificotecnològiques i matemàtiques especialment en dones i contextos desfavorits.
. Millorar l’habilitat per entendre i interpretar un món cientificotecnològic i matemàtic.
. Millorar la percepció social de les STEAM.
. Incrementar l’aplicació de metodologies d’aprenentatge transversal, generadores de coneixement compartit i que fomentin el pensament crític i la creativitat.
. Promoure la creació d’aliances mitjançant la realització d’activitats relacionades amb problemes socialment rellevants.
. Compartir la investigació com a docents i la pràctica reflexiva entre els membres de la comunitat Steam.cat

Aquest curs fem un pas més en la implementació del treball STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria art i matemàtiques) amb diferents actuacions:
. Projectes de treball STEAM a educació infantil i primària amb “el meu carnet de salut” com a eix transversal treballant
aspectes del cos, la salut, alimentació.
. Implementació de matemàtica manipulativa i innovamat,
plataforma B-math.
. Racons STEAM treball en petit grup de manera lúdica i manipulativa
. Dotació de chromebooks a primària.
. Celebració del “Dia de la dona i la nena  científica” amb la col·laboració de les famílies.