Dia de la Pau i la No Violència_DENIP

El 30 de gener a l’Escola Misericòrdia celebrem el dia de la Pau i la no violència.
Els/les alumnes de l’escola Misericòrdia compartim junts/es el nostre desig d’un món millor.
Després de reflexionar a les aules sobre el significat de la Pau i la no violència en el nostre dia a dia, què podem fer nosaltres, com aportar el nostre granet de sorra per poder fer del nostre món un lloc on poder conviure amb harmonia i respecte… hem triat les frases més significatives de referents de la lluita en favor de la “pau”.
Al matí petits, mitjans i grans hem baixat al pati on després d’escoltar els missatges de pau triats per cada classe hem compartit plegats les ganes de construir una societat on la pau i la no violència en siguin un referent i junts/es hem cantat “el món seria molt millor”.
Compartim avui un desig de pau i construïm dia a dia el camí cap amb la convivència, cooperació i respecte.