DANSA EN VIU

Aquest matí a l’escola hem gaudit de la capsula artístico pedagògica “dansa en viu”  presentada pel “Ballet Juvenil Ensemble” de Canet de Mar.

Alumnat de 2n curs del Programa de Formació Pre-professional de L’Ensemble Centre de Dansa, integrants del Ballet Juvenil ensemble han fet una mostra de les tres especialitats acadèmiques: la dansa clàssica, la contemporània i la dansa espanyola.

Ens ha alegrat molt veure un dels antics alumnes de l’escola Asier que ens ha mostrat els seus avenços en el món de la dansa.

Per primera vegada després de molt de temps, hem tingut l’oportunitat de poder compartir un espectacle artístic junts al pati  (mantenint les mesures COVID) i tothom hem agraït aquest retrobament.

Agraïm aquesta col·laboració i esperem poder recuperar poc a poc aquest moments tan enriquidors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *