Concert de l’alumnat de 1r ESO_Lluís Domènech_ESCRIUREM

L’alumnat de 1r d’ESO ha passat el curs muntant cançons de flauta amb la il·lusió de poder-les interpretar a les Escoles de primària al voltant de Sant Jordi com hem fet cada any.

Aquest final de curs, però, tot ha resultat diferent, sorprenent i inesperat. No obstant això no hem deixat mai de fer música i, tancats cadascú a casa seva, entre tots, hem muntat aquesta cançó que ha estat tot un èxit compartit durant la pandèmia: “Escriurem”, de Miki Núñez. L’enviem a les escoles amb la intenció d’acomiadar-nos i que gaudiu amb la música.

Ens agradaria que la pengéssiu al vostre web o que la féssiu arribar als vostres alumnes de 6è amb la nostra salutació.

Aquest és el nostre tancament de curs dedicat a les escoles, bon estiu a tothom!

Imma Oliveres
Cap del Departament d’Arts escèniques, Música i Dansa
Institut Lluís Domènech i Montaner
Canet de Mar