Col·laboració amb el Consell Municipal de Cooperació de Canet

Benvolgudes famílies ens adrecem a vosaltres per fer-vos partícips de la col·laboració econòmica de la nostra escola amb el Consell Municipal de Cooperació de Canet de Mar.

Cada any l’escola Misericòrdia reserva un 0,7% del seu pressupost per col·laborar amb  projectes de cooperació. Aquest curs a través de l’entitat canetenca GEA XXI hem destinat  293 euros a ajudar a Metges sense Fronteres en l’emergència humanitària que està patint la comunitat Rohingya.

En aquest enllaç podreu trobar més informació sobre la situació actual del poble Rohingya i de la tasca que hi porta a terme Metges sense Fronteres: