Carnaval 2018

Tema: La Literatura Infantil

DIJOUS 8 DE FEBRER
Anem a menjar la truita i la botifarra.

Els/les alumnes d’Educació Infantil aniran a esmorzar al parc del carrer Joanot Martorell.
Els/les alumnes de Cicle Inicial aniran a berenar al Parc de la Misericòrdia.dijous-gras_anja-boretzki
Els/les alumnes de Cicle Mitjà aniran a passar el dia a la Creu Pedracastell.
Els/les alumnes de Cinquè es quedaran a l’escola per fer tallers.

RUA INFANTIL

DIVENDRES 9 DE FEBRER

. A les 14:45h obrirem les portes per a que els/les alumnes puguin començar a disfressar-se. Seguiu les instruccions que us han fet arribar cada un dels/de les mestres.
. A les 15,15h, tot/es guarnits/es, sortirem per iniciar la rua.
Punt de trobada:
El punt de trobada amb les altres escoles és a la plaça de la Papallona.
Punt de recollida:
Quan acabi la rua ja podeu recollir els/les nens/es.
Estarem situats a la pista superior de la plaça Universitat (pista de seguretat vial)
Per seguretat, us preguem no recolliu cap alumne/a fins que estiguem situats en aquest punt.
IMPORTANT: LES FAMÍLIES HEU D’INFORMAR ELS/LES MESTRES QUAN RECOLLIU ELS/LES NENS/ES.
NOTA: En cas de pluja, la rua quedarà ajornada al dimarts 13 de febrer.

EL DILLUNS 12 DE FEBRER NO HI HAURÀ
CLASSE, JA QUE ÉS UN DELS DIES DE FESTA DE LLIURE DISPOSICIÓ.