CARNAVAL 2017

DIJOUS 23 DE FEBRER
Anem a menjar la truita i la botifarra.       dijous-gras_anja-boretzki
Els/les alumnes d’Educació Infantil anirem a esmorzar al parc del carrer Joanot Martorell.
Els/les alumnes de Cicle Inicial anirem a berenar al Parc de la Misericòrdia.
Els/les alumnes de Cicle Mitjà anirem a esmorzar al parc de Can Santinyà.
Els/les alumnes de Cinquè anirem a berenar a la platja.                     Recordeu: Sortirem (15:00 h) i tornarem (16:30) des de davant de la Biblioteca.

EL DILLUNS 27 DE FEBRER NO HI HAURÀ
CLASSE, JA QUE ÉS UN DELS DIES DE FESTA DE LLIURE DISPOSICIÓ.

RUA INFANTIL
DIVENDRES 24 DE FEBRERcarnaval
A les 14:45h obrirem les portes per a que els/les alumnes puguin acabar de disfressar-se. Han de venir disfressats de casa.
A les 15h, tots guarnits, sortirem per iniciar la rua.
Recorregut:
La iniciarem a l’Avinguda Àngel Planet i continuarem per la Via Carles Pasqual, Passeig de la Misericòrdia, c/ Enric Jover i Riera Pinar fins a la riera Gavarra.
Atenció:
Enguany ha canviat el final de la rua. Estarem situats a les voreres de la riera Gavarra, aproximadament a l’alçada de C/Barcelona/ Àngel Guimerà.
IMPORTANT: LES FAMÍLIES HAN D’INFORMAR ELS/LES MESTRES QUAN RECULLIN ELS/LES SEUS/VES FILLS/ES.
En cas de pluja, la rua quedarà ajornada al dimarts 28 de febrer.