Cantania Curs 2016-2017

Els alumnes de 4t de l’escola han participat a la Cantània.

Cantània és una activitat participativa en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Aquesta activitat es fa a l’auditori de Barcelona. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Els encàrrecs, fins a dia d’avui, s’han fet a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi.

Aquest curs s’ha interpretat

LA NIT DELS MALSONS

La_nit_dels_malsonsSinopsi
La nostra història comença la nit abans que en Lluc, un nen de nou anys que és molt poruc, se n’hagi d’anar de colònies. Ell no hi vol anar de cap de les maneres, perquè a les colònies haurà de fer moltes activitats que li fan pànic, i no s’hi vol enfrontar.
Aquella nit, quan en Lluc està a punt d’adormir-se, la Guardiana de la por es cola per la seva finestra. La Guardiana es dedica a vetllar perquè la por no desaparegui del món, i li vol fer entendre a en Lluc que tenir por no és dolent. Mitjançant un viatge a través dels malsons de diferents persones que en Lluc coneix molt bé, li farà veure que hi ha molts tipus de por, i que tenir por no té perquè ser un defecte.
Gràcies a la Guardiana, en Lluc entendrà que la por és necessària per viure, i que hi ha pors que l’únic que fan és impedir-nos viure amb plenitud. Després d’adonar-se que tenir por és normal, decidirà ser valent i anar a les colònies, i aquells dies seran els dies més feliços de la seva infància.

Aquí els teniu en plena actuació.

Cantania 1 Cantania 3 Cantania 2

Alumnes de 4t