3ª Festa del Medi Ambient

El passat dissabte 16 d’abril l’AMPA de l’escola va organitzar, amb la col·laboració d’alumnes voluntaris i mestres, la 3ª festa del Medi ambient.
Hi havia jocs, tallers i un inflable, tot relacionat amb el medi ambient i encarat a conscienciar els nens i nenes que tots podem ajudar a protegir i cuidar el nostre planeta en el nostre dia a dia: reutilització de material, reciclatge de les deixalles, estalvi energètic, estalvi d’aigua, protecció del nostre entorn natural… La festa va acabar amb l’actuació de Soroll.som.

Tot plegat va anar molt bé, amb molts participants que van gaudir d’allò més!!