2019_Fem dansa

Ahir 13 de maig, els/les alumnes de 3r de Primària van participar  a l’acte de cloenda de “Fem dansa 2019”

Fem Dansa és un projecte liderat pel Centre de Recursos pedagògics (CRP) de l´Alt Maresme i en el que enguany han participat conjuntament les escoles de Canet de Mar (Misericòrdia i Turó del Drac) i de San Andreu de Llavaneres (Serena Vall i Jaume Llull).

Durant el curs els/les alumnes a l’escola han estat aprenent amb la mestra de música unes danses que avui tots/es junts/es han ballat al Parc de ca l’Alfaro en un acte de cloenda on també han participat els/les alumnes de  2n de batxillerat de l’INS Domènech i Montaner i la Laida Tanco, formadora i dinamitzadora de l’acte.

De ben segur ha estat per a tots/es una gran experiència i una oportunitat de compartir i gaudir de la dansa compartint amb altres escoles!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *