2019_Eleccions escolars a l’alcaldia de la Misericòrdia

El divendres 7 de juny els/les alumnes de 4t de l’escola han organitzat les “eleccions escolars a l’alcaldia de la Misericòrdia”.

Per grups han creat els seus partits, han elaborat propostes i han realitzat una campanya de difusió del seu ideari electoral durant les darreres setmanes.

Ha estat una bona oportunitat per treballar en equip i reflexionar sobre les necessitats i propostes que veuen en relació  a l’escola.

Durant l’hora del pati el cens electoral convocat ha pogut exercir el seu dret a vot.

Una vegada realitzat l’escrutini serà moment de fer una anàlisi dels resultats i l’equip guanyador podrà exposar les seves propostes.

MÉS FOTOS