2019-2020 CARNAVAL, RUA, FOTOS

Un any més el carnaval arriba a l’escola Misericòrdia.
Durant la setmana hem seguit les consignes que en Carnestoltes ens ha deixat… cares pintades, pijames, caps engalanats i ben disfressats/des!!!

El “Dijous llarder” el cicle de petits de l’escola han convidat als/les més grans de l’escola bressol Palauet i junts han gaudit d’un bon esmorzar de pa amb tomàquet i botifarra!!!
A la tarda compartim tots/totes balls, música i un bon berenar de “Dijous gras” per mitjans i grans.

Divendres el gran dia, tots engalanats i preparats per la rua… aquest any com a tema “EL MAR” amb la seva diversitat però també amb un missatge lligat amb la “SOStenibilitat “… compte amb el que tirem al mar!!!

Dissabte i diumenge la comparsa “La Mise” de l’AFA de l’escola també ha participat a les rues de Canet de Mar i
Pineda. Felicitats pel segon premi en la seva categoria!!!

Aquí teniu les fotos i vídeo de la

Rua de Carnaval!