3a_Xocolatada Solidària_2020

TACA’T PEL CÀNCER INFANTIL

Enguany, ens hem afegit a les ampes  de les escoles i dels instituts de Canet per organitzar la XOCOLATADA SOLIDÀRIA, el dia de la rúa infantil de carnaval. Aquest any compta també amb la col·laboració de diverses entitats del poble, a qui volem expressar el nostre agraïment.

Com ja sabeu, aquesta és una campanya  per recaptar fons per la recerca del càncer infantil, que es duu a terme a l’hospital Sant Joan de Déu.

La xocolatada tindrà lloc el 21 de febrer en acabar la rua de carnestoltes de les escoles (a partir de les 16:30h), a la Plaça Universitat.

A partir de la setmana vinent (del  10 al 19 de febrer) farem venda anticipada de tickets a secretaria. Hem establert un donatiu mínim de 2,50 €, l’import obtingut es destinarà íntegrament a aquesta causa i s’ingressarà directament en un compte de titularitat d’aquest hospital.

Moltes gràcies a tots per la vostra col·laboració !
Més informació a: http://www.xocolatadasolidaria.org