Volta Ciclista Junior

Els alumnes de 4t, durant el tercer trimestre del curs passat, van participar en un taller de ciclisme: La Volta Ciclista Junior.

Aquesta iniciativa es va celebrar amb l’objectiu de transmetre als nens i nenes participants els valors que els aporta la pràctica del ciclisme, com la relació entre ells, la convivència, el treball en equip, o hàbits de vida saludables, entre molts altres.

Durant els dies que va durar la formació van tenir la sort d’estar acompanyats per David Llauradó, ex-ciclista professional i al llarg de la formació ens deia:

“El nostre propòsit és aconseguir que els petits es diverteixin mentre adquireixen coneixements que els seran molt útils en la seva formació personal. Aquesta activitat contribueix al fet que puguin aplicar a la vida real tot el que l’esport els ensenya”.

Després d’aquesta formació va venir la recompensa! I cinc dels nostres alumnes i companys van participar en la cursa el dia de l’arribada a Tarragona de la Volta ciclista a Espanya. Ells van representar a l’Escola Els Àngels hi ho van fer genial! Gràcies a Maria, Núria, Adam, Pablo i especialment a Eloy que va ser el guanyador!! Moltíssimes felicitats!

Feu clic a la foto per veure l’àlbum sencer