Niu de l’àliga 6è

El alumnes de sisè vam anar al Niu de l’Àliga d’excursió.

Vam donar una volta per la muntanya passant des de l’Ermita del Remei fins a arribar creuant el riu Glorieta al niu de l’Àliga. Des d’allí vam anar a dinar al parc del molí de Mas Forès. Allí vam jugar durant una estona i quan va ser l’hora vam anar caminant fins a agafar l’autobús al poble d’Alcover.

El bus va arribar una mica tard i vam haver d’esperar-nos per poder arribar a l’escola. Quan anàvem per la carretera vam cantar cançons i jugar.

En el que més ens va agradar va ser creuar el riu i ens vam divertir moltíssim. El paisatge era molt bonic en plena tardor i observàvem el que havíem estudiat a classe les falgueres, els fongs, les molses, les plantes amb llavors i diferents tipus d’arbres.

Fes clic a la foto per veure l’àlbum sencer.

niuc