La 40ª edició del Cros dels Àngels

La participació bat rècords i fou gairebé de 800 persones en una jornada lúdica i esportiva a la Granja.

Hi ha hagut dos grans novetats respecte a altres anys. La primera, era una cursa de 5.000 metres, que obria la competició. La segona, una cursa popular cap al mig dia d’un quilòmetre i mig de recorregut i que va servir perquè tothom es pogués fer seva aquesta prova i perquè el Cros del Àngels tornés a demostrar que el Cros dels Àngels és a prop de tot tipus de públic.

Segona l’escola i gràcies a l’AMPA l’ambient  va ser espectacular i tots plegar gaudiren d’una prova que el proper any tornarà encara amb més força.

Feu clic a la foto per veure l’àlbum sencer

40o-cros-els-angels-34

Dies abans, realitzarem a l’escola una roda de premsa on participaren Sílvia Cugat presidenta actual de l’AMPA de l’Escola, Sr. Raül Font president del CET, Sr. Francesc Roca Conseller d’Ensenyament de l’Ajuntament, Sílvia Madorrran delegada de la secció d’atletisme del Club Gimnàstic de Tarragona i Víctor Pomerol director de l’Escola Els Àngels.

A l’acte presentaren la nova mascota i parlaren d’ anècdotes del cros i personatges que han estat importants en la història d’aquesta activitat.

Feu clic a la foto per veure l’àlbum sencer