SOM PAU, WE’RE PEACE

A l’escola Els Àngels potser no som tots angelets però fomentem i promovem amb i per la pau. Tots els alumnes del centre hem treballat prèviament al dia mundial de la pau, 30 de gener, decidint quines frases i paraules serien les més boniques i encertades per decorar les nostres escales aquest dia. Així, trepitgem les creacions pròpies a ritme d’una cançó que ens acompanya a les entrades i sortides de classe: “I’ve got Peace in myfingers”. Amb aquesta cançó, a més, els alumnes de primària s’han trobat en diferents hores de l’àrea d’anglès amb altres grups de diferents cursos, per cantar i ballar plegats. Des d’aquesta àrea també s’ha acabat de complementar la decoració dels esglaons amb banderoles i altres ornaments on apareixen d’altres frases i paraules en aquesta llengua relacionades amb la pau.  Amb tot, hem aconseguit allò que la cançó ens convida: pau als nostres dits, als nostres caps i als nostres cors.

Feliç dia de la Pau

Feu clic a la foto per veure l’àlbum sencer