Sant Jordi 2019

Avui a l’escola hem celebrat Sant Jordi, entre llibres, roses i molt bona companyia.

Els més petits han explicat contes que havien creat. Aquí els teniu per qui vulgui fer-ne una ullada.

Els del cicle inicial i mitjà, han celebrat els jocs florals i, per la tarda, han fet una lectura poètica.

i els més grans de l’escola, han participat en els jocs florals amb tres llengües, català, castellà i english. A part, han representat pels companys, l’obra de sant jordi i la lectura poètica que ja van fer pels pares abans de vacances.

Buff!! ens ha encantat tanta cultura, literatura i llibres entre companys i companyes!!

I per a qui en vulgui més, aquí té la revista dels Jocs Florals d’aquest any!! Visca Sant Jordi, la princesa i el drac!!