Educació 360

Benvolgudes famílies. Tornem de les vacances amb una excel·lent notícia. L’escola ha estat seleccionada per a participar en la Crida Centres Educatius 360.

Des d’aquesta organització, es vol que tothom tingui més i millors oportunitats educatives en tots els temps i espais de la seva vida i connectar l’educació i els aprenentatges entre el temps lectiu i el no lectiu. Es procura també, que cada infant i jove construeixi el seu propi itinerari vital amb equitat i sense exclusions.

Per aquest nou repte han estat seleccionades 30 escoles de tot Catalunya, una d’elles l’Escola Llibertat.

Amb aquesta selecció, es renova l’implicació del claustre de mestres per a seguir formant-se i renovant-se i oferir una millor educació per als infants.

Gràcies també a mares, pares i AFA de l’escola per al vostre recolzament.