COLÒNIES EL XALIÓ

Els alumnes de 6è aquest curs, els dies 31 de maig, 1 i 2 de juny van anar de colònies a El Xalió.

Una casa estupenda, amb una monitora amb la que s’ho van passat d’allò més bé i amb una cuina catalana que no van passar gana. Van practicar diferents activitats d’aventura (tirolina, circuit als arbres, tir amb arc, hípica…) van gaudir de la natura (visitant la Fageda d’en Jordà i el volcà de Santa Margarida) i remullant-se de peus a cap a la piscina.

Van ser tres dies fantàstics, i a tots els feia mandra tornar a l’endemà a escola. La seva pregunta era: ens podem quedar més dies? Tothom s’emporta un molt bon record i ja tenen ganes de poder tornar-ho a repetir.

Aquí us deixem una mostra de com s’ho han passat els de sisè fent diferents activitats com muntar a cavall, tir amb arc, anar a la piscina i sobretot gaudir amb els amics de la natura i el temps de lleure.

Cliqueu per veure les fotos!