Gust per la lectura. LA LLEGENDA DE LA PALLEJANA

Com cada any, l’alumnat de tercer participa al concurs del Gust per la Lectura. El programa El Gust per la Lectura té per objectiu la formació de bons lectors i lectores. Es tracta que, al llarg de la seva formació, l’alumnat esdevinguin lectors i lectores competents, crítics i capaços de gaudir del plaer de la lectura.

L’alumnat de tercer ha treballat el llibre “Malvarina” de Susanna Isern on explica la història d’una nena que vol convertir-se en bruixa i que per aconseguir-ho comptarà amb l’ajuda de tres malèfiques fetilleres.

Com han treballat el llibre? Han aprofitat per treballar la llegenda d’una bruixa del nostre poble que sortia en un llibre editat de l’any 1933 d’Apel·les Mestres.

Aquí us deixem la feina feta per l’alumnat de tercer amb molt de gaudi i esforç.

Treball de 3r –> La llegenda de la Pallejana

Nivell Educatiu i grup classe: 3r de primària.

Categoria B. Modalitat B1.