ENTREVISTA ALS DIRECTORS DE L’ESCOLA

Dins de la programació de les diferents activitats que s’han fet al centre al voltant de la celebració del 50 aniversari de l’escola, oferim una entrevista a antics directors de l’escola.
El senyor José Luis Castel Baldellou director de l’escola des de la seva arribada, el setembre de 1981, fins al juny de 1984. Després va continuar en l’equip directiu com a cap d’estudis. Una persona entranyable a la qual molts de vosaltres reteniu com un referent imprescindible de l’escola. I, el senyor José Pedro Fernández director de l’escola des de setembre de 1985 fins al juny de 2003. Per a molta gent, el director de l’escola Les Fontetes. José Pedro va lluitar molt pel reconeixement de l’escola i va aconseguir que tothom que va estudiar o treballar amb ell tingui un bonic record del centre.

1. María Jesús turanzas elvira

La mejor escuela del 🌎.los mejores profesores. Muy buenos recuerdos.Una pena no haber estadoen el 50 Aniversario. Lo siento profes, pero sigo con mis faltas de ortografía aunque no me ha ido mal en la vida, soy cocinera.😍😍😘😘

2. Frank tauste porcel

Yo soy Frank Tauste Porcel buen recuerdo de Les Fontetes, buenos profesores para mí los mejores del mundo en especial Dolors, Joan Planes, bueno en general todos !!!!! Buenos recuerdos