JORNADES CULTURALS 2023

Des de fa molts anys, a l’escola portem a terme unes jornades culturals, en les que durant una setmana tot l’alumnat i professorat treballa al voltant d’un mateix tema. Durant aquesta setmana, es creen dinàmiques de treball intercicles, trenquem les rutines diàries de l’escola i l’equip docent prepara tallers i activitats diferents de les habituals. Enguany, i coincidint amb la celebració dels 50 anys de l’escola, les jornades culturals han al voltant de l’organització d’un dia de festa, simulant la festa major, posant en valor les tradicions vinculades a les festes tradicionals catalanes.

Aquí us deixen una mostra de la Festa celebrada el 31 de març.

Recull d’imatges dels tallers