SANT JORDI 2024

La festivitat de Sant Jordi és un dia que se celebra amb molt d’entusiasme i alegria a Catalunya, els carrers de ciutats i pobles s’abarroten de gent i de parades de venda de llibres i roses.

El dimarts, 23 d’abril a l’escola, compartirem contes, l’alumnat de Cicle Superior participarà en la marató de lectura, i a la tarda, celebrarem els jocs Florals.

Col·labora amb nosaltres la llibreria

Després l’alumnat de 6è posarà una paradeta on vendran alguns productes que han fet, per organitzar la seva festa de fi de curs i l’AFA tindrà un espai d’intercanvi de llibres.