FESTA DEL BARRI FONTETES

L’alumnat de l’escola ha assistit a les diferents activitats programades per l’AV que enguany celebra el seu 50è aniversari.

Els infants de l’escola han participat en el concurs de dibuix de la portada de la revista i del fulletó informatiu i dues de les nostres han resultat guanyadores, estem molt orgullosos.

Divendres 19, a la tarda l’alumnat de sisè va acompanyar la batucada Rhythm’n’Moyo, va sortir de l’escola i el recorregut va acabar a la pineda.

Diumenge 21 els infants junt amb les seves famílies van gaudir dels diferents tallers i de la música. Després les nostres guanyadores van recollir el seu premi: una placa i un lot de la llibreria Casanovas, totes i tots vam viure un moment molt emotiu amb el reconeixement que se li va fer a Antonio president de l’associació. Vam acabar el dia degustant la paella preparada pel xef Florencio que estava boníssima.