ASSEMBLEA DE DELEGADES i DELEGATS

El passat dijous vam celebrar la primera assemblea de delegats en la que es van posar en comú diferents aspectes per la millora de la convivència al pati i per convertir-lo en un espai més educatiu.
L’Assemblea de delegats i delegades de l’Escola està formada pels delegats i delegades de cada grup-classe i la directora com a representant de l’Equip Directiu.
A cada aula s’escull democràticament dos representants del grup que seran la veu de l’alumnat a l’Assemblea.
La participació dels alumnes en la presa de decisions sobre temes que els afecten és vital en un centre educatiu. L’alumnat descobreix els seus interessos, observa com les seves decisions i la seva capacitat de compartir donen els seus fruits i les seves aportacions són escoltades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *