APADRINAMENT LECTOR

Reprenem l’apadrinament lector fent partícip tot l’alumnat de l’escola.

L’apadrinament lector és una activitat cooperativa que es realitza amb alumnat gran i petit, els alumnes més grans fan de padrins de lectura i els alumnes més petits fan de fillols.

Amb aquest projecte s’intenta que tant uns com altres visquin una experiència d’aprenentatge lector, en el qual els més grans llegeixin, contin, animin, facin de model, escoltin… als més petits, alhora que miren d’encomanar-los el gust per la lectura tot engrescant-los a llegir.

A més de dinamitzar el procés de lectura també es pretén establir lligams afectius entre padrins i fillols no només al voltant de la lectura sinó també envers altres situacions de la vida escolar.

Clicant la imatge veureu diferents moments de lectura.