Salvem la Terra amb l’ODS 18 a 6è

L’alumnat de 6è ha finalitzat amb gran entusiasme la segona Situació d’Aprenentatge del curs: “Com podem salvar la Terra?”. Durant aquestes setmanes, els nois i les noies han aprofundit en alguns dels principals perills que afronta el nostre planeta, com ara el canvi climàtic, la contaminació o la pèrdua de biodiversitat. A partir d’aquest estudi, han tornat a explorar com els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) treballen per mitigar aquests reptes globals.

Motivats per tot allò que han après, l’alumnat ha volgut sumar el seu propi compromís amb el planeta creant, com a producte final, el seu ODS 18, un objectiu personal i original amb propostes per contribuir a un futur més sostenible. Cada infant ha treballat per definir la seva meta, les accions necessàries i la importància que aquest objectiu podria tenir per millorar el món.

A més, aprofitant que s’estan convertint en vertaders especialistes en ràdio, han enregistrat el seu ODS 18 en format d’àudio, demostrant les seves habilitats comunicatives i creatives.
Ha sigut una experiència significativa i plena de creativitat. Enhorabona a tot l’alumnat de 6è per la seva implicació i per demostrar que, amb petits gestos, podem contribuir a salvar la Terra!

Per veure les fotografies de l’activitat, heu d’accedir a la carpeta “FOTOS I VÍDEOS ESCOLA LA TORRETA” compartida a través del correu electrònic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>