La dinàmica del fil a 3r

El grup de 3r hem gaudit d’una experiència molt especial amb la dinàmica del fil. Es tracta d’una activitat que ens ha permès crear, entre tots i totes, una xarxa simbòlica plena de significat a partir d’un senzill cabdell de fil.

Col·locats en rotllana, els alumnes s’han anat passant el fil mentre compartien un missatge positiu adreçat tant al grup com al company o companya que el rebia. Cada intervenció deixava una petita empremta: qui parlava mantenia un tros del fil abans de passar-lo, i així, a poc a poc, s’anava teixint una xarxa visible.

Aquesta xarxa no només unia fils, sinó també paraules, emocions i vincles, representant la connexió especial que hi ha entre tots els membres del grup. Una activitat senzilla però molt significativa, que ens ha ajudat a reforçar el respecte, l’estima i el sentiment de pertinença.

Per veure les fotografies de l’activitat, heu d’accedir a la carpeta “FOTOS I VÍDEOS ESCOLA LA TORRETA” compartida a través del correu electrònic.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>