Una tarda molt familiar.

Hola, famílies de l’escola.

Ens agradaria  explicar-vos que la tarda de divendres, 31 de maig, l’escola va tenir una bonica sorpresa.

Els nens i les nenes de I5 van poder gaudir a l’escola d’una tarda ben divertida acompanyats dels seus familiars. Que bé poder compartir alguns d’aquests moments tan bonics!

Moltes gràcies famílies per la vostra participació.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut