Excursió “Olimpiades d’Infantil”

Els nens i les nenes d’infantil de l’escola hem marxat d’excursió al Sabadell Gimnàstic Club. L’excursió estava pensada com una activitat més de les moltes que hem estat treballant a l’escola relacionades amb el monogràfic d’aquest curs “Les olimpíades”.

Les sortides es van realitzar 3 dilluns, cada dia va anar un curs diferent.

Voleu veure una mica que vam fer? Cliqueu al dia corresponent.

Dilluns 10 de març

Dilluns 17 de març

Dilluns 31 de març

Desplaça cap amunt
Ves al contingut