A QUART FEM VELA

Bon dia famílies de quart,

El passat 27 de maig vam  anar al port de Masnou a fer l’activitat “Aventura Blava”.   Aquesta activitat, subvencionada per la Federació Catalana de Vela i la Diputació de Barcelona, constava d’una part teòrica, on ens ensenyaven les parts d’un vaixell, els estris necessaris per navegar i com fer 4 nusos mariners, i un part pràctica. A la part pràctica sortíem a navegar amb un petit vaixell de vela amb professionals de la navegació i en petits grups de 5 alumnes.  Al vaixell vam gaudir de navegar sense contaminar, només amb l’empenta que ens donava el vent.  L’alumnat va poder portar el timó i estirar dels cabs per tensar les veles.  Va ser una experiència fantàstica que vam rematar dinant totes plegades a la platja del Masnou.  UN DIA D’APRENDRE COSES NOVES I MERAVELLÒS!

Moltes gràcies als professionals que ens vam atendre.  Van ser molt amables amb nosaltres, ens van cuidar molt i, sobretot, ens van ensenyar un munt de coses.

Punxeu aquí per veure totes les fotos i vídeos de la jornada

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>