Camina descalç (1r i 2n)

El dimarts i el dijous, els alumnes de 1r i 2n de primària van anar d’excursió a un espai ubicat enmig de la muntanya on van realitzar un recorregut d’allò més divertit. Anàven descalços! Van ser molt valents i valentes i van passar sense sabates per llocs com pedres, palla, sorra, aigua, suro… fins i tot van escalar troncs i van creuar ponts penjants.

Deixem aquí els enllaços per accedir a les fotografies:

Fotografies de primer

Fotografies de segon

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut