ELS GRUPS DE P3: Les vaques i La família Pig!.

Els nens i nenes de P3 han escollit el nom de la seva classe. Han fet una pluja d’idees amb possibles propostes i després, s’ha fet la votació.

A P3A, han escollit ser la classe de “LES VAQUES”:

A P3B, han escollit ser la classe de “LA FAMÍLIA DE LA PEPPA PIG”.

A partir d’aquests temes, els alumnes faran el projecte educatiu del nom de la classe, ja que, el treball per projectes, és una de les metodologies d’aprenentatge de la nostra escola.

També heu de saber que, a partir del segon trimestre, ens convertirem en científics, ja que enguany, el centre d’interès de l’escola és la CIÈNCIA. Aprendrem molt a través de divertits experiments!. Així que estigueu atents, que us anirem fent alguna publicació!

Us deixem algunes fotos del procés de votació dels nostres projectes i la foto de grup-classe. Fins aviat!

Galeria de Fotos P3A

Galeria de Fotos P3B

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *