Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars estimulen els aprenentatges i les competències que potencien el desenvolupament integral dels infants.

Fer activitats extraescolars és important per potenciar les habilitats dels nens.

La proposta que realitzem es basa en un anàlisi de les famílies, de les seves necessitats i els seus interessos, per això cada començament de curs preguntem a les famílies quines són les activitats que proposen fer o que més ha agradat de les realitzades.

A l’hora de triar les activitats extraescolars, hem de tenir en compte les preferències de l’infant, però els adults també n’hem de poder proposar d’altres que podria fer observant si té alguna mancança o si volem potenciar alguna habilitat que tingui.

Fer una activitat fisicoesportiva té una incidència positiva a posteriori en aquelles assignatures que costen més cognitivament, com poden ser les matemàtiques.

A més, també té una repercussió positiva en els hàbits, sobretot en els més saludables, com el de menjar, i en els patrons de descans.

CLICA  AQUÍ PER VEURE LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS QUE FEM A L’ESCOLA

CLICA AQUÍ PER VEURE L’HORARI DE LES ACTIVITATS.

📍CLICA AQUÍ PER VEURE INFORMACIÓ SOBRE LA PREINSCRIPCIÓ A LES ACTIVITATS