Escola Lectora

L’any 2016  l’escola va obtenir el certificat d’innovació en lectura arran de la participació al programa d’Impuls a la lectura en el qual vam participar.

Això es tradueix en el fet de fomentar la lectura entre el nostre alumnat a través de multitud d’activitats al voltant de tres eixos:

• Gust per llegir
  • Saber llegir
  • Llegir per aprendre

Dins de l’horari dels nens i nenes hi ha franges destinades a la realització d’activitats programades i verticalitzades (des de P3 fins a 6è) per l’equip docent, com ara contacontes, booktubers, lectura dramatitzada, club de lectura…

D’aquesta manera aconseguim que la lectura esdevingui una eina imprescindible per l’assoliment dels aprenentatges i que els infants gaudeixin a través d’ella.

Val a dir que a l’escola tenim una biblioteca, la qual vam crear amb la col·laboració de tota la comunitat educativa. I a més, cada aula té el seu racó de lectura perquè cada nen i cada nena tingui diàriament al seu abast contes i llibres, ja que “Per viatjar lluny, no hi ha millor nau que un llibre” Emily Dickinson.