Ukelele

Aquest any hem posat en marxa un nou projecte musical: un taller d’ukelele destinat als alumnes de cicle superior. Cada nen i nena té la seva pròpia oportunitat de gaudir de l’instrument, ja que cada ukelele és “apadrinat” per un alumne, qui es converteix en responsable del seu propi instrument. A través d’aquesta responsabilitat, l’alumnat comença a experimentar amb punteig i acords, explorant totes les possibilitats que aquest petit instrument pot oferir.

El sistema d’aprenentatge utilitza colors i números, facilitant als nens i nenes l’aprenentatge i permetent-los continuar explorant la música després de les set sessions del taller. Amb una dedicació de 3 hores setmanals al llarg del curs, els estudiants tenen l’oportunitat de desenvolupar les seves habilitats musicals i explorar la seva creativitat a través del ukelele.