Escola Formadora

La nostra escola està reconeguda pel Departament d’Educació com a centre formador d’alumnat de pràctiques.

Això vol dir que rebem i tutoritzem estudiants universitaris i de graus mitjà i superior, incorporant-los en la vida diària del centre, amb l’objectiu que rebin formació professionalitzada en l’entorn real de centre i d’aula. Requereix una coordinació estreta amb les universitats i instituts i l’establiment d’un pla de treball que guiarà l’acompanyament d’aquests estudiants en pràctiques al llarg de la seva estada al centre.

Acollim alumnat dels següents centres:

• Universitat autònoma de Barcelona.
  • Universitat de Vic.
  • Universitat Internacional de la Rioja.
  • Institut Gallecs.
  • Institut la Ferreria (Montcada).

El fet d’acollir alumnat d’aquests centres repercuteix positivament en l’alumnat ja que els i les estudiants suposen un suport més pel nostre alumnat i s’estableixen vincles molts propers entre ells i elles.