Padrins i Fillols

Un dels projectes més bonics de l’escola és el de PADRINS I FILLOLS.

Aquest projecte té com a objectiu fomentar les relacions i l’empatia entre els més grans i els més petitons, afavorir la convivència, fomentar la lectura, l’escolta… en definitiva, crear un vincle que no oblidaran mai.

Els cursos que formen part d’aquest projecte són P-3, P-4 i P-5 juntament amb 4t, 5è i 6è.

A través d’aquest projecte els i les alumnes més petits de l’escola són apadrinats pels més grans. Quan un alumne comença P-3 se li adjudica un padrí o padrina que l’acompanyarà fins que l’alumne acabi l’etapa d’infantil.

D’aquesta manera tot l’alumnat del centre, al llarg de la seva escolaritat fa els dos rols: el de padrí o padrina i el de fillol o fillola.

Al llarg del curs, els padrins i fillols es troben en diverses ocasions. En les celebracions de festes com la Castanyada, en moments d’esbarjo jugant junts, en moments de lectura… Són unes trobades molt desitjades per les dues parts.