La Conferència

A l’escola donem molta importància a l’expressió oral de tots i totes. El treball d’aquesta competència ens ajuda a expressar-nos davant dels i de les altres superant vergonyes i facilitant la nostra expressió.

LA  CONFERÈNCIA és un treball de l’àrea de llengua on mentre un/a company/a explica el tema que ha triat, la resta del grup classe l’escolta i alhora fa una coavaluació ja que valora l’exposició del/de la conferenciant.

Les conferències són diferents a cada curs:

A P3, P4 i P5 ho fan presentant-se a ells/elles mateixos/es i amb temes molt relacionats amb la seva vida personal i de manera molt simple i amb objectes molt propers per a ells i elles.

Quan passen a 1r i 2n, els i les alumnes escullen un tema proper i el presenten davant de la classe amb el suport d’una cartolina.

De 3r a 6è ho fan amb el suport d’un PowerPoint que comencen a treballar-lo a l’escola a l’hora d’informàtica i l’acaben a casa. De vegades el tema va relacionat amb el centre d’interès que es treballa cada curs a l’escola.