Anglès

El taller d’anglès és un espai on la llengua es converteix en una eina de descobriment i creativitat. A través de dinàmiques diverses, des de la música fins a la creació de podcasts, ens submergim en l’anglès de manera interactiva i engrescadora, on cada paraula es converteix en una oportunitat per explorar noves idees i connectar amb el món que ens envolta.

Al taller de cicle superior s’ofereix a l’alumnat una experiència enriquidora a través de la música i la ràdio. Cantem cançons amb èmfasi en la pronúncia, ritme i entonació. A més, traduïm les lletres al català per entendre el seu significat i identificar el vocabulari clau de cada peça. Posteriorment, utilitzem aquest vocabulari en jocs com el penjat, el word dictation i altres activitats relacionades amb les cançons.

A cicle mitjà participen en un taller de ràdio en anglès, on treballen en grups cooperatius per crear un podcast. Desenvolupem els nostres propis guions amb temes com la descripció de persones, esports, temps i notícies d’actualitat en anglès. Els podcasts es poden escoltar a través d’un mostrari proporcionat als alumnes al finalitzar el taller. Aquest enfocament no només millora les habilitats lingüístiques, sinó que també fomenta la col·laboració i la creativitat dels alumnes.

A cicle inicial, realitzem un taller de música en anglès treballant la cançó “You know what’s up” de la pel·lícula Red. A partir d’aquesta cançó, aprenem l’estructura “I want to be…” i explorem els noms dels oficis en anglès. Al final del taller, els estudiants seran capaços de expressar el que volen ser de grans i per què, tot en anglès. Durant les sessions, fem servir tauletes per a exercicis escrits i orals, posant especial èmfasi en la pràctica del cant.