Steam

A l’escola, disposem d’una AULA STEAM, un espai educatiu innovador on els estudiants poden explorar i desenvolupar-se en àmbits clau com la ciència, la tecnologia, l’enginyeria, les arts i les matemàtiques. Aquesta metodologia integrada permet als alumnes immergir-se en un entorn d’aprenentatge dinàmic i interdisciplinari. A l’aula STEAM, fomentem la creativitat, la resolució de problemes i la col·laboració, oferint als estudiants una oportunitat única d’aprendre de manera holística i innovadora.

En aquesta aula, els professors fomenten l’aprenentatge actiu i pràctic, permetent a l’alumnat aplicar els coneixements adquirits de manera tangible. Mitjançant projectes que combinen conceptes científics, tecnològics i matemàtics amb l’expressió artística, els estudiants desenvolupen habilitats crítiques, resolució de problemes i pensament creatiu.

A més, l’aula STEAM també és el lloc on realitzem els TALLERS i desenvolupem els projectes que es presenten al CODEBOT (Fira de robòtica del Vallès Oriental II). Aquesta és una oportunitat  de posar en pràctica les seves habilitats i capacitats per afrontar reptes tecnològics en un entorn educatiu estimulant.

Si voleu saber més sobre el que fem als tallers feu CLICK a la imatge.