SANT JORDI

Aquest any tot i que  la diada de Sant Jordi serà en diumenge, durant tota la setmana no hem deixat  de celebrar una festa tan bonica per l’escola.

Hem fet un munt d’activitats:

• Hem muntat la paradeta per la compra de llibres dijous i divendres.
  • Dijous a la paradeta hem tingut a la conta contes i il·lustradora Gemma Vilardell signat el seu llibre Així de cop i volta….sense avisar i per sorpresa.
  • Hem gaudit de la col·laboració de la Gemma en diferents activitats: Els petitons d’I3, I4 i I5 han escoltat el conte de la Rinxols d’Or i han fet un taller  i els nens i les nenes de quart han fet un taller sobre il·lustradors.

• Pels més grans de l’escola, les mestres han preparat un conta contes on hem explicat la llegenda de Sant Jordi en anglès i En sus zapatos.
  • Hem esmorzat xocolata desfeta que ens han fet l’AFA.
  • Hem reeditat el llibre del Joan Abelló: Abelló vist pels nens.
  • Entre tots els alumnes hem elaborat una història titulada l’ Arc de Sant Martí màgic, on el Joan Abelló és el protagonista.

Finalment, aquesta tarda hem fet una festa de cloenda amb totes les famílies. Hem fet batucada, hem llegit el llibre que hem fet entre tots, hem ballat…i ens ha visitat les filles del Joan Abelló

Us desitgem que aquest cap de setmana passeu una gran diada

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *