GRÀCIES JOAN ANTONI.

Les banderes de l’escola llueixen a mitja asta en senyal de dol per la mort d’en Joan Antoni Salom, qui va crear l’escola el 1988 i en va ser el director fins el 2012.

Ell no va deixar una petjada a l’escola sinó un camí ple de petjades!

Va treballar de valent per l’educació de qualitat, catalana i per tots i totes. El seu esforç i il·lusió era present en tot allò que feia i aconseguia que tota la resta el seguíssim, tant mestres, famílies, monitoratge, alumnes…tothom!

Va ser un gran mestre de petits i grans i ens va ensenyar a treballar en equip, a col·laborar, a organitzar, a buscar l’excel·lència i sobretot a estimar la música. Al seu voltant sempre hi havia notes musicals i quan arribava una celebració el festival estava assegurat: concerts, roba, llums, entrades, il·lusió i somriures per tot arreu.

El seu record és bonic, ens porta a tots aquells moments viscuts amb ell com a professional, company, mestre i també amic. Per això farem una festa al seu nom, recordant-lo i celebrant tot allò que hem compartit amb ell. Properament informarem de la data, us hi esperem per celebrar la vida viscuda amb ell.

Gràcies Joan Antoni!

1. Yolanda

Jan Antoni,excelente director y persona de la escuela Joan Abello,le recordaremos siempre,por la Coral,su paella Valenciana,granizados de champán y los maravillosos momentos vividos alrededor de la música,su gran pasión, descanse en paz.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *