3r, Seguim un itinerari ple de reptes pel nostre municipi.

Els alumnes de 3r hem seguit un recorregut per la nostra ciutat, Mataró i hem conegut gran part del patrimoni històric i cultural del nostre municipi. A més a més, i per sorpresa, ens vam trobar al nostre alcalde que ens va deixar entrar a veure l’edifici de l’ajuntament. Agraïm l’explicació d’una treballadora de l’ajuntament que ens va guiar i ampliar el nostre coneixement sobre l’edifici. Tant l’itinerari com la visita va ser d’allò més enriquidor pels nostres alumnes. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Si cliqueu a la imatge veureu alguns instants…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *