Material escolar

LLIBRES:

El dia 20 de setembre tot l’alumnat haurà de tenir els llibres a la seva disposició, en cas contrari, la família ha de parlar amb direcció.

Les famílies paguen una quota anual per al material fungible que es fa servir durant el curs escolar. Aquest curs 2022-2023 la quota és de ____€ a Educació Infantil, Cicle Inicial i Cicle Mitjà, on s’inclou la taxa de la plataforma digital, els dossiers d’aprenentatge d’elaboració propia, entre d’altres. A Cicle Superior la quota és de ____€ degut a que aquest any l’alumnat no disposa de llibre de coneixement del medi, matemàtiques ni català, per tant el nombre de dossiers d’elaboració propia que se’ls hi proporcionarà serà major.

L’escola participa en el projecte de llibres socialitzats. Amb la col·laboració de l’Ajuntament de Gavà queden coberts els llibres de Coneixement del Medi de 1r a 4t, i el llibre de castellà de 5è i 6è.

D’altra banda, també s’està duent a terme el Projecte de Reutilització. L’AMPA s’encarrega de gestionar la reutilització de llibres. Si es vol formar part d’aquest projecte de reutilització, les famílies que ho desitgin s’hauran de posar en contacte amb l’AMPA i pagar 1/4 del preu del llibre. Així doncs durant el mes de Juny, aquest llibre s’ha de retornar a l’escola per a que al curs pròxim aquests llibres els pugui utilitzar un altre alumne/a.

Tant a Educació Infantil com a Educació Primària, cada infant disposa d’una agenda escolar que és la principal via de comunicació Escola-Família. Aquesta agenda es pot sol·licitar a l’AMPA o bé cada família pot optar per comprar-ne una de pròpia.

MATERIAL ESCOLAR:

El material escolar HA D’ESTAR ABONAT A L’INICI DE CURS, en cas contrari, es farà arribar a la família un llistat del material que cal comprar, i, al llarg del curs, s’anirà demanant el que es vagi necessitant. Atès que dins de la quota de MATERIAL s’inclouen les fotocòpies que es generen durant el curs i el pagament de la Plataforma Clickedu, les famílies que NO HAGIN ABONAT el seu import, NO podran recollir l’àlbum de feina ni els dossiers, ni tindran accés a la Plataforma digital.

EQUIPACIÓ ESPORTIVA:

És recomanable l’ús del xandall de l’escola i sabatilles esportives. El xandall també s’utilitza en les sortides i excursions.

No es poden portar polseres, cadenes ni arracades que puguin provocar lesions involuntàries.